Κυριακή 22 Μαΐου 2011

Τι χρειαζονται τα κυτταρα μου για να τραφουν σωστα και να με διατηρησουν υγιη?

    Ειτε μιλαμε για αυτοανοσα νοσηματα,ειτε για οποαδηποτε αλλη ασθενεια,η σημασια της διατροφης μας στην αντιμετωπιση τους,ειναι μεγαλη.
    Ενιωσα εκπληξη  οταν συνηδητοποιησα πως τρωγωντας π.χ. ενα πιατο μακαρονια με κιμα,χορταστικο και απολαυστικο,ουσιαστικα το σωμα μου μενει πεινασμενο και αδυναμο.
    Τι ειναι το σωμα μου?Ενα συνολο απο κυτταρα,που συνεργαζονται μεταξυ τους.χρειαζεται λοιπον κυτταρικη τροφη,δηλαδη δομικα υλικα για να παραγει ο,τι το κραταει υγειες,πρωτεινες,πυρινικα οξεα κ.τ.λ.
    Παλιοτερα,οντως τα δομικα αυτα υλικα υπηρχαν στις τροφες μας.Για παραδειγμα τρωγαμε  μια ντοματα και αποκτουσαμε μερικες εκατονταδες μοναδες σιδηρου.Προσφατα,κανωντας μια μικρη ερευνα,εμαθα πως μια ντοματα σημερα,μετα απο,ποσες αραγε,γενετικες επεμβασεις,εχει μια και μοναδικη μοναδα σιδηρου!Εμεις,λοιπον,θα φαμε τη χωριατικη σαλατα,αλλα τα κυτταρα μας δεν θα λαβουν το σιδηρο τους.Ετσι σε λιγες ωρες θα στειλουν σημα στον εγκεφαλο πως πεινουν και 8α νιωσουμε κι εμεις παλι πεινασμενοι και θα ξαναφαμε.Αυτο επαναναλαμβανεται καθημερινα,ωσπου να παχυνουμε,αλλα να εξακολουθουμε να ζουμε με ενα σωμα εξαντλημενο απο ενεργεια.
    Σκεφτειτε τα λιγο ολα αυτα.Για μενα ηταν μια εκπληξη,οταν πρωτοηρθα σε επαφη με αυτη την αληθεια.Αν σας ενδιαφερει το θεμα,επικοινωνηστε μαζι μου.Θα ηθελα να συνεχισω την ερευνα μου αυτη,να μαθω τι μου δινει ενα σημερινο μηλο,τι τα σημερινα δημητριακα κ.τ.λ. και να βρω επιτελους μια διατροφη που θα με κραταει υγιη και θα με βοηθαει να αντιμετωπιζω τους περιβαλλοντικουσ κινδυνους και τις ασθενειες.Ζητω ατομα που εχουν διαθεση να ψαξουν μαζι μου,οχι για τους πουλησω η να μου πουλησουν ετοιμες λυσεις.
    Θα συνεχισω να ενημερωνω το ιστολογιο μου και για το θεμα της διατροφης,οπως και για τα ρευματολογικα νοσηματα.
    Να ειστε καλα και να τρεφετε μυαλο και σωμα με Θετικη τροφη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου